Cum sa insulți pe cineva în limba franceză


Chiar te sfătuiesc să înveți câteva expresii și cuvinte răutăcioase pentru că este nevoie să înțelegi ce anume ți se spune, că să știi cum să răspunzi. Prima oară când am locuit în Franța, am întâlnit pe cineva care folosea foarte des interjecția la vache.  M-am supărat pe săracul om și am început să-i spun câte și nevrute, așa în franceza mea de balta. De fapt, atunci nu știam nici o înjurătură. La momentul respectiv credeam că mă face vacă, apoi m-a luminat și mi-a zis că de fapt e o interjecție și așa mai spun francezii la naiba.
În continuare vei găsi  o listă cu cincisprezece înjurături, primele cinci expresii nu sunt atât de răutăcioase, sunt folosite chiar și de copii, în schimb următoarele zece suna la fel de urât ca și în limba română.


 Je m'en fiche-nu ma interesează
Je m'en fou-imi bag piciorul
J'en ai marre-m-am saturatTais-toi-taci
Dégage !-dispari/iesi
Va te faire foutre- sa te f*t
T'as pas de couilles- Nu ai co...ie
Fils de pute-fiu de cățea
Merde-rahat
Putan=la naiba
Salope=curva
Connard-idiot
Ta gueulle-tacă-ți fleanca
Ca pue-pute
Bordel de merde- la naiba/rahat

Comentarii

  1. Titanium Helix Earrings - Tinted | Tinted
    Tinted: Stainless steel titanium quartz pattern for titanium curling wand the earrings - see citizen super titanium armor our high quality aftershokz trekz titanium models. These are our high quality earrings for beginners to advanced Material: thaitanium Ceramic Rating: 5 · ‎1 review · ‎$24.95 · ‎In stock

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Viitorul simplu în limba franceză

Viitorul apropiat în limba franceză